Indretning · Inspiration

Den rette tremmeseng

Min store vision er at få indrettet et mageligt børneværelse i blå nuancer, som assisteres af farverige tekstiler og et envægstapet. Nedskrevet og dobbeltlæst synes denne plan ligetil, og det var skam også min egen første tanke. Sidenhen, efter utallige opsporinger endt i glædesløs mislykkelse, har jeg kold og forblæst skrinlagt disse ord og erfaret, at endnu ikke det er ubesværet i denne verden.

Hen ad dagen er jeg dog blevet mere og mere begejstret for Hoppekids‘ fairytale kollektion for babyer. Mit hjerte banker insisterende efter tremmesengen.

1326b

En justerbar bund er alfa omega for barnets far. Denne kan indstilles i de to typiske højder, og trods hans ønske efter større højdeudvalg, har jeg en forestilling om, at det ikke er en nødvendighed med flere. Måske vil han blive særdeles imødekommende overfor tremmesengen, hvis han får fortalt, at modellen er navnebror med vores søn. Jeg tillader mig at lade håbet blomstre.

Hvorvidt tremmesengen ærbødigst holder sig indenfor en rimelig prisklasse, har min engageret næsetip ikke kunne fastlægge, trods flere timers grundig internet søgen. Kunne nogle være så elskværdige at have kendskab til svaret?

8 thoughts on “Den rette tremmeseng

  1. Indretning af et babyværelse er lidt ligesom man spiller The Sims 3, ikke at jeg vil sammenligne virkeligheden med den virtuelle verden, men der har man godt nok også tit indretningsproblemer 😉

    Tremmesengen ser sød ud. Hmm.. må vi vide hvad din lille søn skal hedde? 🙂

    1. Jeg er rent faktisk dybt uenig. Stik imod dig har jeg sjældent problemer med at indrette mine børneværelser i Sims 3. Mulighederne er nemlig så begrænset i forhold til virkelighedens verden, selvom jeg har har downloadet min del af custom content. Når udvalget alene for tremmesenge kun er på et antal af ni, er det straks lettere at vælge.

      Gør du egentlig brug af custom content?

      Ja, selvfølgelig. Hans navn er Noah.

      1. Noah, det var et kært navn 🙂

        Jeg ved ikke om, jeg benytter mig af custom content? Men jeg har downloadet og installeret alle diverse ting der fulgte med i pakkerne.. :-))

    1. Orderne gengældes varmt, kære Trine. Du er mere end velkommen til at følge med.

      Du skal forresten have et ekstra tillykke med de tyve år. Hurra! Bare rolig – alderen skal skam nok snart indhente dig, så det kan mærkes. Ha!

    1. Det er en glæde, at kunne byde på bedre humør midt i al elendigheden. Du må have en god bedring, Nikoline. Overvind de dumme bakterier!

Skriv et svar

