Graviditet

En velfortjent pause

Når hvalfornemmelserne flyder over kruskanten, og folks bombardement føles som et knusende nederlag, kaster jeg mig hjertens gerne hovedkluns ud i femoghalvfjerds minutters luxusbehandling med herlige og innovative resultater. Ængsteligheden brændte ned i takt med at den frydefulde afslapning blussede op, og mobilens vedvarende summen udviklede sig fra generende til en ligegyldighed.

Ved samme begivenhed blev min beskedne samling af hudplejeprodukter gjort mere omfattende end ellers, da jeg købte Exuviance startkit. Indtil nu, har jeg kun positiv omtale at sprede, og mens indholdet i hver lille beholder mindskes, laver jeg allerede planer om, at købe hvert produkt i naturlige størrelse.

Startkit

4 thoughts on “En velfortjent pause

    1. Man må sige, at det går glimerende med din bogudfordring. Fortsat held og lykke!

      Du kan ofte finde hele Krigeren-trilogien til billige penge, hvis du besøger et antikvariat. Men det er nu ikke fordi, at disse bøger fra nye koster forfærdelig meget længere.

  1. Ja det går jævnt fremad, det er super dejligt, specielt når jeg ved at jeg får rimelig travlt efter sommer 🙂

    Ja, det har mere været dovenskab at jeg ikke har fået undersøgt priser på dem og sådan 😛

    1. Hvad kommer der da til at ske til sommer?

      Haha. Der skal også være plads til dovenskab indimellem. De koster omtrent hundrede kroner fra nye i boghandlerne.

Skriv et svar

