Graviditet

Libero startboks

Uden for vinduerne hersker et grådiset dagslys, og jeg trækker dynen lidt højere op om ørerne og føler dejlig velvære, mens støvregn tegner luften. Gårsdagens gøremål blev udført med prestige, og da jeg lystigt spadserede forbi Føtex, kriblede og krablede mine fingre insisterende efter den farverige kupon i min ene jakkelomme. Denne formiddag blev derfor spenderet med at se nærmere på papkassens tilfredsstillende substans.

liberostartpakke

Liberos startboks er, med sine delikate farver og velovervejet indhold, en laber og velkommen sag, som rummer godt og blandet til barnets velvære, samt en håndfuld behjælpelige pjecer med rådgivning til fødsel, bleer, hudplejeprodukter og amning. Med sine svanemærkede ammeindlæg og et par Tena-bind, rummer pakken også nyttige produkter til barnets mor, og et lille stykke legetøj til den kommende baby, så også han/hun får lidt at more sig med.

Det er sandeligt kommet mig til gode, at en god bekendt opildnede mig til at undersøge de interessante babypakker, som gives uden betaling. Pakken fra Miljømærkning Danmark er næste stop. Afsted!

One thought on “Libero startboks

Skriv et svar

