Indretning

Nomi Stolen

nomibaby

Disse dage kan en barnestol til middagsbordet dårligt undværes, og der købes gerne et væld af tilbehør med, så komforten bliver af den bedste kalibre. Når købet står på, er det typisk Stokkes Tripp Trapp stol som tages til overvejelse, men en ny barnestol fra Evomove gør, at det norske selskab vist må klemme ballerne sammen, hvis de vil bibeholde deres ukronede plads som kongeriget af barnestole.

Da jeg synes meget om den klassiske Tripp Trapp stol fra Stokke, er det ikke let at acceptere en kompetent modstander, med et stort potentiale til at slå denne af pinden uden yderligheder. Det var derfor med et degenererede forhåndsindstilling, at jeg satte mig i den sandfarvet sofa, for at læse nærmere om den ergonomiske designerstol.

Alligevel sidder der netop nu mange forældre indenfor Danmarks grænser, med munden hængende ved skuldrebladende, imens øjnene beskuer den lange liste med fordele, og drømmer sig til en privatejet Nomi stol. Mine lemmer huser en boblende følelse af fryd, som giver et anstrøg af overstadigt humør, hvilket ikke er fejlagtigt. Den gryende forestilling om en Tripp Trapp stol ved middagsbordet er udsat, da tanken om en Nomi pludselig hovere. Stolen kan købes på Evomove.

2 thoughts on “Nomi Stolen

  1. Det skal jeg nok huske! haha. Og ja, det er nu meget herlig det “lille” kamera! Det er meget elsket, kan jeg fortælle dig 🙂

    Det var da altid noget, så min kommentar ikke var skrevet forgæves.

    Den stol ser mig da lidt spøjs ud. Man er da ikke i tvivl om at det er en designer stol. Og den er da bestemt noget helt andet end den gode gamle trip trap stol, som vi jo kender så godt 😀

    1. Det er forståeligt.

      Designerstolen er rigtig skæg af udseende, når det kommer til newborn-udgaven. Det bedste ved den er, at stolens sæde er lavet i genanvendeligt plast uden brug af parabener og phthalater. Desuden har den hjul bagtil som mindsker risikoen for, at stolen tilter bagover.

      Det er en køn trøje.

Skriv et svar

