Babyudstyr

Natsut fra MAM

Det kan synes som den rene videnskab at finde den rette sut, og man må ofte gøre brug af en bred metodisk vifte for at grave sig gennem tunnelen og ind til guldet. Knægten har suget og gumlet koncentreret på ufattelig mange varianter, for derefter at skære en misbilligende grimasse og hastigt spytte den pågældende sut ud, mens en enkel variant frembragte et ansigtsudtryk af veltilfreds.

En gratis sut fra MAMs facebookgruppe drog hjem til os med posten, og således blev det begyndelsen på et smukt venskab og et trygt tillæg til nattened-rutinen. I går surfede jeg rundt og endte på Min-mave.dk, hvor en bruger efterlyste selvlysende sutter fra MAM til spædbørn, og sådan stiftede jeg bekendtskab med de smarte natsutter, som fås til både piger og drenge.

natsutframam

Jeg har endnu til gode at se dem i aktion, da jeg kun har set dem gennem en computerskærm. Alligevel er mine forventninger på højde med Bella Sky, da stedets andre sutter, som sagt, har været en stor succes herhjemme. Bullerbassen.dk er en ud af mange steder som sælger disse smarte sutter.

2 thoughts on “Natsut fra MAM

Skriv et svar

