Moderskab

Dåbsinvitationerne

dåbsinvitationerne

Hvor meget jeg end holder af tanken om kreativ udfoldelse, synes jeg hurtigt, at fingerne bliver ømme af skæve papirklip. Tidsomfanget bliver straks en svimlende byrde, og derfor udtrykker jeg sjældent min kreativitet gennem syning eller papirklip, selvom ønsket om at kunne ligger begravet i mig. Derimod tyr jeg til den grafiske eller skriftlige metoder, hvilket dåbinvitationerne bærer tydeligt præg af.

De er slet ikke så imponerende som Lines yndige nogle, men jeg besluttede mig hurtigt for at skabe en invitation indenfor mit kompetanceområde. Tanken om at skulle kaste sig ud i en masse nyt, forekom en smule tåbeligt.

Jeg dobbelklikkede på ikonet til mit favorit billederedigeringsprogram og gik straks igang med at fumle med et utal af farver og alskens skrifttyper. Efter fireogtyve timer blev en stak hjemmelavet dåbinvitationer langt på spisebordet, og jeg granskede de færdige udgaver nøje for fejl og mangler. Alle var dog som de skulle være, og de blev alle sendt til modtagerne dagen efter.

Skriv et svar

