Babyudstyr · Legetøj

Spar 30% på Franck & Fischer

franckfischer30pro

Netop nu tømmer webshoppen Pixizoo ud af deres lager, og de skurer derfor priserne ned på lagervarerne. Og blandt de nedsatte varer er Franck & Fischer!

Jeg er vild med Franck & Fischers kombination af det skandinavisk udtryk og den grafiske streg, som danner skelettet for deres sortiment af legetøj og boligtekstiler. Under produktionen anvender de certificeret økologisk bomuld, således at man som forælder ikke skal frygte for at det pågældende produkt har været i kontakt med skadelige stoffer.

Blandt de fine lagervarer findes (1) ranglen, Pingo Pinvin og den søde (2) musikuro, Tigeren Liam. Tigeren eller andet aktivitetslegetøj kan hænges på (3) deres moderne uro-holder eller på deres (4) populære aktivitetsstativ, kaldet BabySpider.

I starten af min graviditet, erhvervede jeg det omsværmet aktivitetsstativ i hvidt. Et hæsligt og skrigende aktivitetstæppe dominerede stuen med skræmmende effekt, da jeg fik min første baby, og jeg var derfor ikke bleg for at anskaffe et finere og mere medgørligt alternativt dét sekund, de to streger viste sig på graviditetstesten. Om end stativet endnu ikke er taget i brug, er jeg dybt forelsket i designet og letheden ved sammenfoldningen.

Efterfølgende er jeg begyndt at drømme efter den matchende uro-holder, som stensikkert vil se sig godt ud op ad kravlegården. Dog er der kun 30% rabat på varianten i træfarvet – øv! Men mon ikke, at jeg får hamstret den i rette farvevariant, med eller uden rabat, når min købetrang flyder over glaskanten.

Skriv et svar

