Mode

Molo Lagersalg

mololagersalg2017

I dag slog Molo atter glasdørene op for deres store og meget omtalte lagersalg. Jeg så straks mit snit til at udstyre min søns sommergarderobe med en halv snes shorts, så jeg drog derind med lynets hast og formåede at være derinde en halv time efter førstedagens åbning. Dog måtte jeg skuffet erfare, at shorts i den pågældende størrelse allerede var solgt.

Det blev derfor ikke den helt store shoppetur for mit vedkommende, men jeg formåede dog at finde lidt skønne sager alligevel. Noah mangler absolut intet i sin garderobe foruden shorts, så jeg beherskede mig og tilføjede kun et par Augstin-bukser til hans garderobe. Prisen lød på 200 kroner, hvilket betyder en besparelse på 50%. Hvis du vil spare turen derud, er prisen faktisk identisk hos webshoppen Babyfryd lige nu.

For første gang nogensinde, endte jeg også forbi pigeafdelingen. Jeg blev en smule overvældet af det store udvalg ift. drengesortimentet, men babypigen i maven skulle også forkæles lidt. Her faldt jeg hurtigt for den fine tunika med hesten og bukserne med hesteflokken, som sammen udgør et fint sæt. Derudover købte jeg også en tunika med den græssende kanin. Prisen på tunikaerne lød på 100 kroner stykket, mens jeg måtte slippe 75 kroner for bukserne.

Lagersalget holder åben fredag og lørdag på sin vanlige adresse. Hvis du vil have mere information, kan du læse nærmere på dette facebook event.

affilinks

Skriv et svar

