Graviditet · Min datter

Velkommen til verden, Luna

18382674_1063745457091584_2703084534420733952_nReklamelinks: Sengetøj fra Fabelab fås hos Dreams for Kids, stofble fra Småfolk fås hos Dreams for Kids, Leggings fra Molo fås hos Kids-world, bodystocking fra Hummel.

Efter en flyvende og forholdsvis nem graviditet, som blev afsluttet med en fødsel på omtrent to timer, er Noah langt om længe blevet storebror. Luna kom til verden på en højhellig mandag kl. 01:39, og jeg holdt vejret for en stund, da jeg endelig fik mit første kig på hende. Hun er fantastisk!

Så sent som to timer før fødslens klimaks, adviserede jeg til min kæreste, at jeg stensikkert ville gå over tid denne gang. Luna havde dog lagt modstridende planer, som bragte min mavefornemmelse til skamme. Alligevel har hun hurtigt banet sig vej til mit hjerte med sin lille næsetip og de fuldstændig hjerteknusende baby-fødder.

Skriv et svar

