Min datter · Kreativitet

Invitation til Barnedåben – DIY

dåb-invipreview

Der er sat kryds i kalenderen til Lunas barnedåb, og planlægningen heraf er således i fuld spurt. Ligesom i Noahs tilfælde, var det vigtigt for mig at invitationerne blev udarbejdet fra egen hånd, så de fik et fint og personligt præg. Jeg havde ikke gjort mig nogle større overvejelser vedrørende farver og udtryk, så jeg måtte prøve mig frem for at opnå det endelige resultat.

Nogle dage før jeg påbegyndte det kreative projekt, stødte jeg på skrifttypen, Luna, på Dafont. Med tanke for titlen, synes jeg, at det kunne være skægt at indlogere denne skrifttype i invitationen, så jeg downloadede den straks.

Jeg synes, at invitations endelige resultat blev rigtig fint. Selvom jeg aldrig bliver tilhænger af at vedhæfte en ønskeliste, så har jeg tilføjet dem i et bogmærke. Årsagen hertil er, at der højlydt blev ytret taknemlighed for deres inkluderen ved Noahs indbydelse. Jeg anede ikke, hvad jeg skulle tilføje til listen, men efter en lang internetsøgning fandt jeg frem til en del. Når en ønskeliste skal fabrikeres, kan det virkelig mærkes, at der er tale om barn nummer to!

Hvorom alting er, så blev invitationerne printet ud gennem private veje, så de har rent faktisk ikke har kostet en eneste øre. Dét er fedt! Så kan der bruges lidt flere penge et andet sted uden at dåbsbudgettet springes.

Skriv et svar

